Asi jsem se těšila moc :-(

13.08.2013 14:06

O čtvrtka nás měla čekat Speciální výtava morčat na kterou jsem se těšila celý rok,vlastně od doby co jsem objevila svět výstavních morčat.V tu dobu jsem ani netušila že budu mít možnost ke koupi toho borce.Naše chlupatá naděje byla v plné přípravě,ale dneska při téměř finální úpravě jsem zjistila,že si nejspíš vytrhl trs chlupů a na jednom místě se objevila lysinka,tudíž rázem není ve výstavní kondici a tím pádem je po účasti na této"prestižní" výstavě. Docela to naštve,protože samec je fakt povedenej,ze všech výstav kterých se účastnil si dovezl ocenění. No nic život jde dál a Eda si tak zajistil novou roli,a to roli budoucího otce.Čekalo se totiž až bude mít po speciálce aby mohl jít k samici (nechtěla jsem jí ho dávat dřív aby mi ho neodrbala) :-D Takže se sestěhuje se Zafirou a .......at' se ukáže-samec jeden.