Chvíli veselo,pak zas smutno

16.11.2012 09:36

Kde začít?

Takže: 25.10.2012 jsem vzala Fantu a Chica a jela za posuzovatelkou,oba dva se líbili.Takže mají svá registrační čísla a stali se z nich chovní jedinci-radost veliká. Také jsem se rozhodla,že Zafirka krásně přibírá a že jí zkusím nakrýt naším PANEM ÚŽASNÝM - Uranem :-)

No a taky jsme se s Uranem chystali na další výstavu do Benešova n/Ploučnicí,jenže.......minulý týden jsem zjistila,že je na stranách okousaný,takže jsme  výstavu odhlásili,nejdřív jsem myslela,že mu ten zástřih udělala Zafira,ale jelikož to bylo okousané na obouch stranách docela pravidelně a okus končil ve stejném místě,pravděpodobně si to udělal trubík sám. No,a tak bylo jasné,že se budem soustředit jen na nakrytí a na naše první miminka. Pár dní si spolu spokojeně bydleli :-)

No a ted' to SMUTNÉ......v úterý 13.11.2012 si klidně Uroušek usnul a už se neprobudil :-(

Já ted' jen tajně doufám,že se mu podařilo Zafiru nakrýt a budeme mít po něm tak ÚŽASNÁ mimča jako byl ON sám!