Nálada na bodě mrazu

20.01.2014 21:15

Před týdnem jsem psala,jaké mám plány a že Zafirka dostala spolubydlícího v podobě samce. To jsem však netušila,že za pár dní bude všechno jinak  :-(

Páteční odpoledne jsem si představovala jinak. Přišla jsem z práce a jako každý den když přijdu tak kontroluju morčátka-hlavně březuli Apple a malou El' .

Všimla jsem si,že Nathan není nějak v  pohodě. Ležel,špatně dýchal,takže během 5ti minut jsem byla znovu obutá a spěchala na veterinu. Vet. ho důkladně prohlédla,poslechově se jí vůbec nelíbil,dostal antibiotika a C v injekcích a hlavně mě upozornila at' počítám se vším. To jsem si vůbec nepřipouštěla a byla rozhodnutá že budeme s Nathanem bojovat. Bohužel Nathan tolik sil neměl a po dvou hodinách boj vzdal :-( Od té chvíle namám moc sil já :-(

Totálně mě to semlelo,protože : "není morče jako morče".

S odchodem tohodle Švéda se budu smiřovat dlouho,ale mám tu po něm právě malou El' a Applince se v bříšku melou jeho potomci. Takže moje přání at' vše dopadne nejlíp jak může a za pár dní se nám narodí Géčka.