O dvě méně/o čtyři více

15.07.2014 10:17

V sobotu 12.7.2014 jsme vyrazili do Plzně na výstavu. Přihlášená jsem měla dvě morčátka,ale jelikož samička nebyla ve 100% výstavní kondici,vyrazil jen sameček Hatátitlá Mon Chéri. Získal 95b a další kartičku čekatele. Byl to hlavně fajn výlet s Míšou z Chs Jezerka :-D

----

V neděli se chystala do nového domova jedna ze samiček narozených v červnu a to po mamině Ambra Sun Jezerka. Přijela si pro ni moc milá rodinka,tuším se 7-mi letou malou slečnou a bylo vidět,že se na nového člena rodiny strašně těší. No a jelikož se nemohli rozhodnout která z holek s nimi odjede,rozhodli se naprosto úžasně a odvezli si holky obě. Na holky čekala nově nakoupená výbava a super bydleníčko. Fakt fajn pocit z takových lidiček.

Dokonce si paní všimla toho,že samičky jsou narozené ve stejný den jako její dcera :-)

----

V pondělí brzy ráno (04:00) jsem se vzbudila a nějak mě to nasměrovalo ke kleci kde bydlí Elegance Mon Chéri. V tu chvíli akorát začínala rodit,takže jsem byla u porodu. No ale El' je šikulka a všechno zvládla naprosto sama.Všechny miminka stíhala čistit a v 04:40 si spokojeně lehla a odpočívala.Na svět přivedla 4 mimča - 3 holčičky (2 texličky+1 sheltii) a 1 kluka sheltijáka. Vzorně se o ně od začátku stará a mimča jsou od první chvíle až nezvykle čilá a akční.