Opět po delší době....

11.07.2013 20:44

Nějak zase nabyl čas a nálada na nějaké aktualizace,nooo ono se toho zas až tak nic moc nedělo a neděje :-)

Po dlouhém přemýšlení a zvažování "pro a proti" jsem se rozhodla že prozatím ukončím "výstavní jízdu" naší Applinky a i přesto,že má už čtyři kartičky a do získání titulu šampiona jí chyběla v tuhle chvíli jen jedna jediná výstava/kartička tak jsem se rozhodla jí dát k samečkovi. A tak od začátku července sdílí společnou ubikaci s Nathanem Jezerkou :-) Nathan je spíš takovej pecivál a tak jsme byla strašně zvědavá co a jak....no a Nathan se hned první noc projevil jako správne SAMEC :-))) Doufám,že se zadaří co nejdřív,protože na tyhle mimča jsme fákt zvědavá.

Naopak Fanta,která je se samcem už zhruba od poloviny dubna nějak zabřeznou nemůže/nebo nechce.Tady jsem se zase těšila z toho důvodu,že minulá mimča byla fakt povedená-proto to opakované spojení. Takže všemu dáme čas a budem doufat že nejaká miminka brzo přijdou :-)

Jinak přes léto jsem celkově ty výstavy tak nějak vypustila,nicméně v srpnu se Edukacji from Micky zúčastní speciálky v Praze. Je to sice čtyřdenní maraton,ale Eda to určitě zvládne/zvládneme,protože to bude maraton i pro mně :-D