Těšíme se.....

04.06.2015 09:24

            na další miminka která se mají narodit zhruba ve druhé polovině června.Nicméně si myslím,že ta první by mohla přijít na svět za pár dní-někdy kolem 15.6.Podle toho jak se v bříšku maminy Ambry mrskají to vypadá opravdu "za pár" :-))  Tat'kou tohoto vrhu je opět Grog Mon Chéri.Jelikož už spolu mimča měli a všichny byli celkem vydaření-spojení opakuji.

Druhou maminou bude Harmonie Mon Chéri.

V těchto dnech taky plánuji opět nějaké to sestěhování a vzniknou nám tak nové páry :-)

No a co se týká miminek z předchozích porodů??? Všech šest miminek je v nových domovech. Přeji jim at' se mají u nových majitelů krásně a dělají radost bud' jako mazlíci,nebo jsou přínosem v chovu.

I my jsme si udělali tak trochu radost a pořídila jsem do chovu nového samečka-krásného sheltijáka. Původně jsem chtěla sehnat nějakého staršího samce,kterým bych mohla krýt defacto ihned,

ale když jsem se dozvěděla že Olga Z. prodává úžo kluka po pěkných importovaných rodičích,narozeného o den dříve než já a navíc s úžo jménem bylo rozhodnuto :-))) 

   - jméno: Ithuriel - "strážný anděl vašeho opravdového já"

Holky si na něj ještě pár týdnu musí počkat,ale myslím že to za to stojí!

Takžéééé,to je on:

                                          ~Ithuriel od Černé růže~