To to letí.....

31.08.2014 18:57

Téda,to nám to uteklo a naše Chs se toto léto přehoupla do třetího roku své činnosti. Za tu dobu se u nás celkem 10x rodilo a ze všech těch vrhů byla vždy krásná miminka. Většina z nich je v nových domovech,některá s námi zůstala. Většinou hned po narození poznám které z miminek je tzv. srdcovka a je pravděpodobné že zůstane. Kolikrát to ani není vysloveně "výstavní kus" ale prostě tak nějak přiroste a zůstane :-) Takže z jednoho "mazlíka" kterým to tenkrát začalo u nás bydlí už celkem slušný počet morčátek. 

Co mi to dalo/dává ?

ENERGII !!! Prostě mě to tak nějak nabíjí. Nevím jak to popsat,ale prostě v určitých chvílích jsem vděčná i za to kydání :-D 

Co mi to vzalo/bere ?

DEFACTO VEŠKERÝ VOLNÝ ČAS !!! Protože já když něco dělám,dělám to na 100% a tady to jinak nejde.

Během prázdnin nám také dorazily naše první šampionáty. Tam je velká radost hlavně u Elegance,která je právě jedním z NAŠICH miminek :-)